marți, 14 februarie 2012

Limoncello cupcakes

Primind o invitatie pentru concursul Izei( de aici: http://dobrinisabela.blogspot.com/2012/02/cuncurs-cupcakes-pentru-valentines-day.html) am incercat sa fac ceva (tipic mie,asa mai iesit din tipare). Pe net sunt 1001 retete de cupcakes care mai de care mai colorate,asa ca de data asta am optat pt alb si galben.

Pentru cupcaks:
150 g zahar
150 g unt la temperatura camerei
1 baton vanilie
180 g faina
1 lingurita praf copt
3 linguri seminte in macinate(inlocuiesc oul)
am taiat untul bucatele si l-am frecat cu zaharul
am taiat batonul de vanilie pe mijloc si miezul l-am pus peste unt
amestecam iarasi
adaugam semintele de in macinate, amestecate in prealabil cu 6 linguri de apa
Se adauga faina si amestecam iarasi pana se incorporeaz(din pacate m-au lasat acumulatorii). Se pun in forme si se dau la cuptorul preincalzit la 180 grade pentru 25 de minute.

Pentru crema

o cutie ricotta(250gr)
50 gr zahar
3 linguri limoncello
am amestecat toate ingredientele si am dat la rece(nu iese o crema "teapana" ca cele de unt sau ciocolata,dar pentru mine super delicioasa)
Am tinut cam 2 ore crema la frigider(daca o lasam de pe o zi pe alta avea cat de cat consistenta "batoasa"), am ornat cupcaks-urile cu crema si coaja de lamaie, unul chiar l-am taiat si am pus crema si inauntru. Stiu ca nu oricui ii plac,da combinatia limoncello-ricotta pe cat de bizara poate fi pe atat de buna este. Si o mica dovada:

4 comentarii:

  1. Multumesc draga mea pentru participare si pentru minunatele cupcakes. Bfta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca sunt foarte gustoase prajiturelele tale, avand in vedere ingredientele folosite, branza,vanilie si lamaie. Imi place si soricelul!! Frumoasa prezentare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabriela, multumesc.Si o mica precizare.azi crema era destul de "teapana" fata de ieri.

    RăspundețiȘtergere