marți, 27 martie 2012

Salata de rucola cu baby mozzarella



Primavara este anotimpul meu preferat(bine si toamna ca doar atunci m-am nascut) , iar salatele sunt punctul meu forte in perioada asta.Si cum imi plac salatele si-mi plac de asemenea si branzeturile, nu putea lipsi aceasta salatica.


100 gr rucola
8 baby mozzarella
sare, piper
3 linguri ulei de rapitza(il inlocuiti daca nu va place)
1 1/2 linguri otet de vin(eu am pus de nuci)
1 lingura nuci/alune macinate
1 ou
4 linguri pesmet
1 lingura faina
100 ml ulei de plante

Rucola se spala si jumatate din cantitate se toaca iar restul se pastreaza pt salata.
Mozzarella se condimenteaza si se da prin rucola.
Pentru vinegretta se amesteca cu otetul, uleiul, sarea si piperul si se adauga nucile.
Bilutele de mozzarella date prin rucola se dau prin pesmetul amestect cu faina si se pun in uleiul incins la 180 gr, cam 3-5 min, dar nu mai mult, ca apoi riscati sa vi se topeasca mozzarella toata .
Se scot pe hartie absorbanta si se pun peste restul de rucola cu vinegretta.

3 comentarii:

  1. Cred ca sunt delicioase ca aperitiv cald!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunate, foarte pe gustul meu.
      Si chestia cu anotimpurile e la fel si la mine :).
      Sa ai o zi faina.

      Ștergere
  2. @Any, da merg foarte bine si pe post de aperitiv.

    @Micul, ma bucur ca ne asemanam.O seara minunata.

    RăspundețiȘtergere