vineri, 31 august 2012

Supa cu patrujel

Dupa vol au vent-urile cu braza de capra si lavanda pentru cina cu ocazia aniversarii casatoriei am optat pentru o supitza plina de vitamie.
De fel sunt adepta supelor creme si fara carne si am sperat ca si jumatatea mea carnivor  inrait sa o savureze cu placere si  sufletul mi-a saltat de bucurie cand reactia lui a fost: " e minuata".

Am ales patrunjelul deoarece se stie prea bine cat de bun e, cate propietati are, iar in lumea asta plina de toxicitate avem nevoie de puritate.

Pe cat de simplu de facut,pe atat este de delicioasa si sanatoasa.

Avem nevoie de:

1 ceapa
3 morcovi
1 cartof potrivit(eu am folosit cartof dulce)
350 ml supa legume
1 legatura patrunjel
2 linguri samantana
sare
piper


Ceapa, 2 morcovi si cartoful se curata si se taie cubulete. Supa puteti sa faceti sau sa folosit vegeta, in cazul meu am folosit vegeta facuta in Thermomix, o vegeta mai cremoasa, care merge de minune pentru concentratele de supe.
Intr-o cratita se pun cartoful, ceapa si cei doi morcovi taiati cubulete si se calesc usor,dar fara grasime.Se adauga supa si se fierbe 20 de minute. Se blenduiesc impreuna cu patrunjelul tocat dupa care se adauga cel de-al treilea morcov taiat cubulete si se mai fierbe 5 minute. La final se condimenteaza si se adauga smantanta.
Nu-i asa ca este simplu de facut?
Si o portie mica pentru voi.
Desi poza blitzuita , culoarea se apropie de adevar.Daca nu va place smantana puteti renunta la ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu