marți, 6 noiembrie 2012

Oua rusesti

Pe vremuri adoram mesele in familie cand mami face oua umplute.Doar ca pe vremea aia la noi somon afumat nu era,asa ca facea varianta clasica si ornate cu maioneza.
Imi place maioneza,dar o evit,asa ca am preferat sa o elimin.
Cum nu mai mancasem de ani de zile oua umplute,am hotarat ca unul din aperitivele de pe masa de ziua mea sa fie acestea.

Si sa purcedem la treaba folosind:

8 oua
4 linguri smantana gatit
3 linguri unt moale
120 gr somon afumat
sare
piper alb
capere


Ouale se fierb 7 minute (eu le-am fiert in aparatul de oua,asa ca am scapat de o grija daca ies tari sau moi), iar dupa ce s-au racit, se curata si se taie pe jumatate(pe lung). Intr-un castron pune galbenusurile,untul si smantana
Se mixeaza(eu am folosit mixerul vertical) pana devin o pasta,
dupa care adaugam somonul taiat bucatele
si pasam iarasi pana se omogenizeaza tot si devine o pasta fina.Se condimenteaza dupa gust.
Eu lea-am pregatit de seara si am umplut ouale abia dimineata.Se umplu jumatatile de oua(albusurile) si se orneaza cu capere.

3 comentarii:

  1. Cine m-o fi pus sa intru pe blogul tau la ora asta?! Acum mi-e foame :P
    Arata de milioane, Ioana!! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt grozave, dintr-astea trebuie sa fac si eu!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un aperitiv rafinat, imi place! ;)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere