luni, 21 ianuarie 2013

Raffaello (reloaded)

Acum un an faceam pentru prima data Raffaello dupa reteta Dorinei si am ramas tare incantata.Din lipsa de lapte praf nu le-am mai repetat, dar anul asta am primit de la o finuta draga mie cateva pungi de lapte si am zis sa repet intr-o varianta putin alcooloasa(vorba vine)

150 gr unt(35% grasime)
50 ml lichior de oua
150 gr lapte praf
200 gr zahar pudra
2 lg zahar vanilat
200 gr nuca de cocos
migdale

Propriu zis am modificat fata de data trecuta doar micsoarea cantitatii de unt inlocuind cu lichior de oua si am marit cantitatea de cocos,plus ca de data asta am pus migdale.

Zaharul l-am cernut si amestecat apoi cu zaharul vanilat.Am pus untul(de la temperatura camerei) in robot si am amestecat impreuna cu zaharul.Cand s-a absorbit tot zaharul si incepe sa prinda consistenta unei creme se adauga lapele praf. si am adaugat 120 gr nuca de cocos, amestecand  pana se omogenizeaza.
Am lasat de data asta compozitia cateva ore pana am preparat bilutele si chiar a fost mai bine.
Am luat o o parte din compozitie(la ochi) si am pus o migdala inauntru, dupa care am format bilutele, apoi le-am dat prinrestul de  nuca de cocos.
Bilutele mele au fost inegale ca le-am facut seara tarziu si nici rabdare nu aveam.
Nu stiu cate mi-au iesit, dar destule, peste 20.
Cel mai bine de mancat e a doua zi, imediat facute gustul de lapte praf e destul de puternic.

5 comentarii:

  1. Minunată și ideea ta cu lichiorul de ouă în compoziție. Egale sau inegale sunt bune mereu bomboanele Raffaello.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase si bune bomboanele tale! Si pe mine ma bate gandul sa fac , dar uit mereu sa-mi cumpar lapte praf.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce deliciosenii albe si delicate! Arata minunat. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt minunate, si pozele de asemenea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador bomboanele raffaello!!!Big like!

    RăspundețiȘtergere