joi, 28 februarie 2013

Sfarsit de iarna si o parada

Si iata-ne la sfarsit de luna cand minunatele retete se aduna.
Sper ca odata cu minunatele retete prezente in parada sa soseasca mult asteptata primavara.

Nu as fi crezut ca v-a fi o mare provocare mango si cocos-ul, de aceea am dat alternativa retetelor internationale, ei bine nu a fost chiar asa si ma bucur ca mai sunt persoane care imi impartasesc dragostea pentru aceste doua ingrediente.

Dar ce sa ne mai lungim, de ce sa prelungesc asteptarea si sa nu incep prin a prezenta minunatele retete.

Sa incepem cu retetele in ordinea de pe tricou :d:

1. Dorina, Restaurantul de acasa vine si ne prezinta o delicioasa reteta din bucataria urgureasca

Gulas cu galuste "ciupite" (csipetke)







2.Cristina Toth, Diva in bucatarie ne indulceste cu


Madeleine cu nuca de cocos




Tot Cristina, ne mai serveste cu

Prajitura cu brana de vaci si cocos



3. Gabriela Naum, kitchen open 24h/day , la ceas de seara ne serveste  cu un delicios

Cotlet de porc cu sos aromat de afine







 Gabriela nu ne lasa fara desert, asa ca ne serveste cu
Batoane cu crema de mango si cocos



4.Liliana Alionte, lillyinthekitchen, vine si  ne serveste  cu delicioase

Triunghiuri cu cocos


5.Cornelia, Delicatesa Culinara , soseste si ea si ne incanta pe rand cu retete dulci si aromate,dar si picante

Moelleux au chocolat

Tot de la Cornelia am primit si o reteta din bucataria tailandeza

Porc in sos dulce-acrisor

 Dupa bucataria tailandeza, tot de la Cornelia primim o reteta din bucataria chinezeasca

Paste de orez cu mazare si somon


Pui in stil indian


Pui in crusta de orez cu sos de lamaie




 6.Irina, Bucatria Irinei, ne indulceste si ea cu prajitura minunata cu nuca de cocos

Prajitura cu nuca de cocos




7.Andra,Menta si rosmarin, ne incanta papilele cu o reteta din bucataria arabeasca

Mejadra





8.Miriam, Adventures in Flavorland ne incanta cu o delicioasa reteta de vita coreana cu taitei de orez

Bulgogi




10.Dana Burlacu Visternicu, Prajituri si alte dulciuri , isi face aparitia cu un super hranitor

Smoothie cu mango




11.Dohotariu-Avram Alina, Alina Avram Dohotariu' s Blog,  soseste si ea cu o reteta italiana de

Frittata cu pancetta cascaval si rosii




12.Liana si Laura, Transylvanian Kitchen, ne servesc trei retete din bucataria internationala

Clătite chinezești cu chili, românizate

Tocană irlandeză de vită, cu bere. O tocană simplă și gustoasă, potrivită pentru o zi friguroasă de Februarie.




Plăcintă de pește  traditional englezeasca


13.Daciana Sarbu, Bucataria cu mirodenii, ne-a pregatit un delicios

Smoothie de mango cu lapte de cocos si seminte chia


14. Bogdan Alina, Dulciuri si nu numai,  desi noua in lumea blogosferei culinaraa ne indulceaste cu o minunata

Prajitura cu nuca de cocos




15.Roxana Lazăr, Rookie Food, desi sosita pe final nu e ultima si nu numai,dar ne  incanta vizual si sunt sigura si gustul e divin,cu
Tort cu mousse de cocos si mango si blat de pandispan


16. Paula Gafitescu, Enjoy dessert nu putea decat sa ne prezinte un desert minunat asa cum ne-a invatat deja si mai exact

Tort cu cocos si mango curd




17.Mihaela Dascalu, De prin lume adunate , initiatoarea acestui minunat proiect ne-a pregatit si ea ceva minunat

Mini tarte cu nuca de cocos si curd de mango 



Bomboane brigadeiros cu nuca de cocos 




18.Cosmin, Simplu si bun, soseste cu o delicioasa reteta austriaca.

Kaiserschmarrn







19.La final sosesc si eu, ca ar fi fost chiar rusinos sa nu fac ceva ce tocmai eu am propus.

Supa de mago cu cocos




 Multumesc tuturor ca si-au facut putin timp sa ne incante cu asa retete minuate.Multumesc Mihaelei ca mi-a dat ocazia sa gazduiesc acest minunat proiect datorita caruia am cunoscut bloguri si persoane noi.
Imi cer scuze ca am aparut asa tarziu,dar am avut erori tehnice si inca mai am(ultimile retete nu au inca poze ca nu se mai incarca), dar incerc sa le remediez cat mai rapid.

Daca sunt persoane care mi-au trimis si nu se regasesc pe lista, sau au uitat sa-mi trimita datele, puteti sa-mi scrieti si remediez problema.

Si acum odata cu venirea primaverii predau stafeta Paulei de la Enjoy Desert  gazda noastra din luna Martie.

Va urez tuturor o primavara minunata si multumesc inca odata de participare.





10 comentarii:

  1. Foarte frumoasa parada! Felicitari tuturor! Pe mine, din pacate, m-a tradat laptopul; a fost atacat de un virus si s-a blocat ( cu toata munca mea in el, fotografii, tot). Sper sa-mi recuperez informatiile.
    O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa parada, felicitari Ioana!! Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faină parada! Felicitări tuturor şi ţie îţi mulţumim de găzduire, Ioana! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba tema Ioana.
    Felicitari !
    Eu prinsa cu treburi nu am stiut ca tu o gazduiesti ,pentru ca ma faceam luntre-punte si participam ,dar lasa ca nu au intrat zilele in sac .
    Pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce de bunatati ai adunat aici! Foarte frumoasa parada! Multumim de gazduire!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunata parada! Felicitari tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate retetele sunt minunate! O primavara frumosa si tie!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alina, imi pare rau ca ai avut probleme cu pc-ul, sper sa rezolvi si sa recuperezi, ca stiu cat de nasol e.

    @Paula, multumesc * 2

    @Liana, multumesc de participare

    @Cristina, multumesc si tie

    @Alina, mercicut

    @Lia, chiar asa, gasesti tu o alta ocazie, zilele n-au intrat in sac.

    @Gabriela, multumesc si tie de participare

    @DD, multumesc si tie

    @Irina, iti multumesc si tie de participare

    RăspundețiȘtergere