miercuri, 10 aprilie 2013

Supa de ardei copti



Acum ceva timp incercam reteta asta pusa de Dana pe Arta Culinara si mi-a placut foarte mult.E aromata, sanatoasa si satioasa,asa ca avand prin casa si ardei capia si ardei grasi si nimic de mancare mi-am adus aminte de minunatia asta.

Nu necesita mult timp si nici multe ingrediente.

Ce am folosit eu:

5 ardei capia rosii
3 ardei grasi(galben, rosu, verde)
1 ceapa
2 catei usturoi
3 morcovi potriviti(2 movi, 1 portocaliu)
2 linguri ulei de masline
cimbru proaspat
ghimbir(praf)
sare(cu aroma de vin rosu)
sambal oelek
thai curry
1 frunza dafin





Ardeii i-am copt , curatat de coaja si apoi  taiat cubulete.Morcovii i-am dat prin razatoarea mica, ceapa am tocat-o marunt, usturoiul tocat si el marunt.
Mirodeniile le folositi dupa gust,de aceea nici n-am pus cantitati exacte.

Intr-o cratita  se pune uleiul la incins si apoi adaugam ceapa, usturoiul si crengutele de cimbru, lasand sa prinda o culoare aurie, dupa care adaugam morcovii si mirodeniile lasand la foc mediu spre mare 2 minute,

 apoi adaugam ardeii copti si mai lasam inca vreo 2-3 minutele

si adaugam apa si foaia de dafin.Eu am preferat sa o fac mai cremoasa,asa ca am adaugat doar 2,5 l apa.Se lasa la foc mediu 10 minute, dupa care se scoate foaia de dafin si se paseaza.

Se serveste dupa preferinta cu smantana sau fara si paine prajita.Eu am prajit painea pe gratar si am uns feliile cu usturoi proaspat.


4 comentarii:

  1. Cred că e un deliciu. Mie îmi plac ardeii copți tare mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca e tare aromata supa asta, ma gandesc ca ardeiul copt ii da un gust grozav :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi plac mult ardeii copti , poate nu ar fi rau sa incerc si eu supa asta , pare interesanta.

    RăspundețiȘtergere