duminică, 28 aprilie 2013

Urzici cu leurda si ciuperci






Mi-e dor de copilarie, de vacantele la munte, de bunici.

Mi-e dor de zilele fara griji, cand orice lucru marunt era ceva maret.

Ei bine pentru o clipita datorita Magdei de la Cat´s Kitchen care cum spuneam luna asta gazduieste Provocarea Dulce Romanie, am ajuns sa simt mirosul copilariei si sa ma intorc in timp.

Pe anul asta nu mancasem urzici si cum s-au strans ceva in gradina si avem si leurda si ciuperci in casa, am zis sa incropesc ceva ce acopera si celelalte ingrediente ce fac parte din provocare: leuda si ciupercile.

Cantitatile sunt la ochi, caci mancarile bunicii le fac tot timpul la ochi si dupa gust.

Am avut  urzici proaspat culese

leurda cam aceeasi cantitate ca si urzicile

si o mana de ciuperci pleurotus .

Am calit o ceapa mica in putin ulei , cand ceapa a devenit aurie am adaugat si ciupercile rupte, nu taiate.
Intre timp am oparit urzicile si le-am adaugat peste ciuperci, am amestecat si am lasat sa fiarba pret de cinci minutele.
Leurda am tocat-o grob si am adaugat.o peste urzici, am amestecat vartos, apoi am mixat scurt ca nu-i plac prea pasta.
Condimentat dupa gust si servit cu mamaliguta.







Nu e ceva complicat sau maret,dar e mancarea copilariei mele, aiar pentru mine e ceva minunat.

Multumim Magda pentru propunere.

4 comentarii: