vineri, 26 aprilie 2013

Varza calita cu soia




Suntem inca in post si reteta asta mi-a facut cu ochiu´ cand in aprilie mi-a fost alocat in cadrul Provocarii Secrete un blog relativ nou pentru mine.

Gazda lunii aprilie a fost Gabriela de la Culoare si savoare,  iar provocarea mea a venit prin blogul Sa gatim cu Misu de unde m-am inspirat pentru acasta reteta.

Ca de fiecare data, sau in mare parte,adaptez retetele in functie de gust sau ce am prin casa.

Reteta originala o gasiti pe blog , eu am sa scriu cum am preparat-o eu.Cantitatile sunt aproximative.

o varza mica
~ 100 gr granule de soia
1 ceapa potrivita
1 foaie dafin
boabe piper
mixt sos rosii
chilli
cimbru proaspat
sare
ulei

Se toaca marunt ceapa si se pune la caramelizat in ulei, adaugam varza tocata marunt si lasam la foc molcom sa se inmoaie.Eu am adaugat si putina apa si vin alb ca sa o acreasca putin, neavand varza acra.Cand s-a mai inmuiat am adaugat sosul.
Am optat sa folosesc sosul facut de mine, mai exact sosul mama .
Cat timp am lasat la inmuiat varza, am fiert usor si gradulele de soia in supa de legume, am scurs de apa si am adaugat peste varza cu sos.Am condimentat , am adaugat cimbru proaspat si am dat la cuptor .

Noua ne place mai rumenita, de aceea la final tot timpul las varza 15-20 minute in cuptor.

Am servit cu mare pofta, unii char cu ardei iute.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu