vineri, 20 septembrie 2013

Prajitura reinterpretata



E toamna iar , copii au inceput deja scoala, natura usor usor se pregateste pentru iarna, iar noi de o noua provocare dulce.

Septembrie cel parfumat a facut-o pe Ama sa ne provoace in cadrul proiectului initiat chiar de ea, Bucatar Curajos cu o prajitura aromata cu pere si vanilie.

Din start va spun ca daca va place combinatia si vreti s aincercati projitura dublati cantitatile.

Eu am facut sub forma de muffin, deoarece mi se parea prea putina cantitate pentru a pune in forma de chec.Mi-au iesit 8 muffins care pana seara disparusera.

Chiar daca eu am pus doar o para mi s-a parut suficient, mai ales ca mofturosul meu nu manana cu fructe genul asta de prajituri.

Si avem nevoie de:

210 gr faina
1/2 lingurita praf de copt
un praf sare
100 gr unt
100 gr zahar
esenta vanilie
1 para
2 oua
1 lingura fulgi ciocolata

Faina am amestecat-o cu praful de copt(eu am pus mai putin ca nu-mi place sa simt gustul in prajituri) si sarea.

Separat am mixat untul(moale -la temperatura camerei) cu zaharul pana am obtinut o crema, apoi am adaugat treptat ouale, iar la final faina.Am incorporat totul bine, am daugat vanilia, la final adaugand para taiata cubulete si fulgii de ciocolata.
Dupa ce am adaugat perele, amestecam cu o paleta usor pentru nu a sfarma perele.

Se pune compozia in forma unsa cu unt si tapetata cu faina si dam la cuptorul preincalzit la 200 grade si lasam pana trece testul cu scobitoare(in functie de cuptorul fiecarui).

Mie mi-a iesit o coaja crocanta cu interior pufos si aromat, o nebunie,pacat ca au fost asa putine.


Eu am servit alauri de ceaiul meu zilnic(in mare ceai negru cu lapte).





2 comentarii: