sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Pizza



Desi gazda Provocarii Secrete, ma aflu printre codasi si asta ca nu am reusit sa ma hotarasc ce sa prepar de pe blogul  Monicai ,dar pana la urma m-am oprit la o reteta de  Pizza.

Am ales reteta asta pentru ca la fel ca si Monica aveam de reciclat de prin frigider una alta.Din reteta ei m-am legat de aluat, restul am pus ce aveam eu prin frigider.

Desi m-a frapat oul din aluat, am zis sa nu-l scot.Ce v-a rezulta este un aluat pufos, iar a doua zi asta ca o sa va mai ramana , v-a fi un aluat mai crocantos.

Fiind doar noi doi la masa am injumatatit cantitatile si am folosit:

1 ou
25 ml lapte
150 gr faina
drojdie cat o aluna

Faina se pune in vas si la mijloc se face o gropita in care punem sarea, oul si drojdia dizolvata in lapte (caldut).Se amesteca  pana se incorporeaza toate ingredientele, apoi adugam  cate putin ulei de masline pana obtinem un aluat elastic.Se lasa la loc caldut 30 de minute.

Dupa ce am lasat la crescut, punem aluatul pe blatul infainat si intindem.Eu l-am aplatizat doar putin, apoi m-am jucat cu el invartindul in palma pana am obtinut o foaie destul de subtire(asta pentru ca-mi si place aluatul subtire si crocant).Se pune in tava unsa, sau tapetata cu hartie de copt.

Intre timo am curatat 3 catei de usturoi pe care i-am pus in robotel alaturi de frunze de busuioc si rosii uscate in ulei mixand pana am obtinut un sos delicios care l-am intins peste foaie.

Am presarat apoi salam chorizo, masline kalamata, ardei iute rosu, mozzarella cubulete si sunca, apoi am presarat peste toate cascaval ras.
Am dat la cuptor pana aluatul a prins o culoare aurie, iar cascavalul s-a toptit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu