marți, 11 februarie 2014

Pancake cu suc de portocale



O portocala a dat nävalä, dar nu in zona navala ci intr-o oala :).

Si acum vreau voi sinceri cu mine a fi si sa ridice mana cel caruia clatitele nu-i plac, caci cine pancake n-a mancat.....a pardon aia era reclama la lapte covasit:))

Gata cu gluma, sa trecem la lucruri serioase ca nu-i de glumit cu mancarea.

Si sa va povestesc cu ce ne-a provocat Iuliana in cadrul Bucatarului Curajos la sectiunea dulce .
Iuliana a ales o reteta de Pancake cu portocale, o reteta usoara si delicioasa si cand spun delicioasa nu glumesc, caci au fost nu doar pe gustul meu ci si pe cel al omului din dotare neamator de pancake-uri ci fan clatite clasice.

Cate clatite au iesit nici nu mai stiu ca s-au dus.

Si am folosit:

300 suc portocale(rosii)
2 oua
50 g unt topit
2 lg zahar vanilat( cu lavanda)
200 gr faina(instant)
1 l-ta praf copt
1 varf cutit sare

Se amesteca sucul proaspat stors de portocale, untul topit(lasat la racit), ouale batute, dupa care se amesteca ingredientele uscate: faina, praful de copt, zaharul si sarea.

Eu am optat pentru zahar vanilat  cu flori de lavanda facut de mine .

Ingredientele uscate se pun peste cele lichide si se amesteca bine ca sa nu faca cocoloase.Eu am lasat la odihnit vreo 10 minute.

Se pune o tigaie la incins si se unge cu ulei, cand s-a incins se toarna o jumatate de polonic de compozitie( eu fac de-o data cate 2-3 clatite), se lasa sa se faca pe-o parte(pana se desprinde de pe tigaie) ,apoi se intorce.Aveti grija sa nu fie focul prea tare si sa se arda ca apoi ramand la mijloc necoapte.

Cand au fost gata le-am servit cu file de portocale, miere si samantana indulcita cu zahar lavandat.




4 comentarii:

  1. hhhmmmm...un mic dejun si desert foarte reusit si o combinatie delicioasa, apetisanta si excelenta, sa tot mananci asa sanatos si natural in fiecare zi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm salivez, de cand vizes la pancake, cred ca maine am sa fac si eu!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetele si va invit sa le incercati sunt tare delicioase.

    RăspundețiȘtergere