marți, 11 martie 2014

Aperitiv cu morcovi



O simplitate, parol mon cher.

Nu ma credeti?Luati de cititi sau mai bine incercati si voi.

De cand Ramona ne-a propus luna asta in cadrul Provocarii Bucatar Curajos, la sectiunea sarat acest aperitiv, am spus: "asta-i de mine si papila mea" .Si asa a fost.

Mi-am luat morcovi tinerei dulcinei, aveam in casa patrunjel si coriandru , asa ca am purces la treaba.

Se curata morcovii si se taie bucati nici prea groase nici prea subtiri si se pun la fiert in apa cu sare.Se fierb in jur de 5 minute,cat sa fie fierti dar in acelas timp si crocantosi.

Se strecoara de apa si se lasa la racit.

Intre timp tocam marunt usturoiul, sau ne ajutam de presa, tocam verdeata( eu am pus juma-juma coriandru si patrunjel), iar cand morcovii s-au racit adaugam verdeata, usturoiul, condimentam dupa gust cu sare si piper, adaugam ulei de masline (in functie de cantitatea de morcovi pe care o detinem) si otet.
Daca nu va dati in vant dupa otet, faceti ca mine, puneti zeama de lamaie.

Ramona spune ca in Portugalia acest aperitiv se serveste cu paine unsa cu unt sau cu pate.

Eu am servit cu paine goala, dar as vedea combinatia si langa ceva gratar.


Un comentariu:

  1. Mã bucur ca ai pregãtit :) eu pun mai mult ulei de mãsline ca sa inmoi painea, da si nouã ne place ca garniturã! câteodatã pun si mãsline :*

    RăspundețiȘtergere