miercuri, 26 martie 2014

Caracatita la cuptor

Luasem acum vro luna caracatita proaspata,dar din lipsa de timp si inspiratie(voiam altceva inafara de salamul de caracatita de-l fac de fel), am congelat-o.
Insa acum inspiratia a venit si nu oricum, ci rasfoind blogul Iolandei si Georgianei, adica mai simplu  Sisterskitchen, blog care luna asta mi-a fost alocat in cadrul Provocarii Secrete a carei gazda ne este Iulian.

Pe blogul celor doua surori am gasit nenumarate retete minunate(si sigur ma voi reintoarce acolo sa ma mai inspir), dar de data aceasta am ramas la tentaculoasa caracatita.

Caracatita mea a avut in jur de 500 de grame, fiind doar doi am impartit-o normal, la 2.Am taiat-o bucati si am impartit-o in 2 vase individuale.
Am mai folosit:

6 catei de usturoi
foi de dafin(proaspete)
ulei masline
ardei iute taiat bucati
boia dulce
piper

In fiecare vas am pus cate 3 bucati de usturoi,1 foie de dafin si dupa gustul fiecaruia condimente.
Cum caracatita mea era congelata si nici strop de apa sarata pe ea, am adaugat spre sfarsit si ceva sare.
Doamna cu tentacule isi v-a lasa apa, asa ca nu este nevoie de adaugarea acesteia, se pune doar ulei de masline cat sa le acopere.
Asa arata tentaculoasa proaspata


Si inainte de a da vasele la cuptor


Se dau vasele la cuptorul preincalzit  la 180 grade Celsius si se lasa in jur de 50-60 de minute.
Inainte de a le scoate verificati caracatita, a mea dupa 50 de minute inca era o idee tare,asa ca am prelungit timpul.


4 comentarii:

  1. Faina idee. Si eu de obicei o fac salam sau fiarta si servita natur asa doar cu ulei ev, un catel de usturoi, piper si peperoncino.

    RăspundețiȘtergere