vineri, 29 august 2014

Paste dulci



Cine n-a mancat macar odata melcisori cu lapte in copilarie?

Chiar daca copilaria e doar o amintire, mecisorii cu lapte sunt inca indragitii mei.Nu mananc des,dar cand o fac , ii savurez cu pofta.

Astazi o sa imbin gustul copilariei cu cel al erai actuale.

Cantitatile sunt pentru o portie caci sunt singura in casa (inafara de pisici:-p) care adora laptele.

100 gr melcisori
200 ml lapte migdale
1/2 pastaie vanilie
30 gr zahar
menta
2 linguri pesmet
unt pentru uns tava
fulgi migdale


Am folosit de la Barilla, gnocchi.


Eu de fel prefierb pastele in apa, apoi cand sunt jumatate fierte la adaug in laptele care fierbe impreuna cu zaharul, foi de menta si pastaia de vanilie.Lasa sa fiarba pana pastele absorb o parte din lapte.La final am aruncat menta.
Separat am uns cu unt o tava de jena si am presarat cu pesmet pe care l-am rumenit in prealabil.Am adaugat pastele, am mai presarat putin pesmet peste si am adaugat fulgi de migdale.

Am dat la cuptorul preincalzit la 180 grade pentru inca 10 minute.



Reteta de fata face parte din seria de retete participante la Mistery Box a carei gazda in luna August este Gina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu