luni, 11 august 2014

Ravioli cu crema de vinete si dovlecei

Tot din categoria Mistery box challange, la editia de august pe care o gazduieste Gina de la Pofta buna, am venit cu ravioli home made.

Ador pastele si daca mai sunt si proaspete si mai bine.De fel cand fac paste folosesc ou, dar se poate si fara.

Pentru 2 portii am folosit:

150 grame faina pentru paste pe care am amestecat-o cu un strop de sare si apa cat sa obtin un aluat elastic.Dupa ce s-a incorporat toata faina, am format o bila , am infasurat altul in folie alimentara si am dat la rece pentru o ora.

Va sfatuiesc sa preparati umplutura cat sta aluatul la rece ca apoi sa aibe timp sa se raceasca sa nu fie pus fierbinte peste pasta.

Pentru umplutura am folosit:

2 vinete potrivite
1 dovlecel
1 capatana mica usturoi
3 rosii
2 crengute menta
sare albastra
ulei de masline cu aroma de lamaie


Am curatat vinetele si dovlecelul de coaja apoi am taiat cubulete.Rosiile le-am taiat si pe ele tot cubulete.
Intr-o tigaie am pus uleiul si usturoiul taiat pe jumatate, dupa care am adaugat dovlecelul , vinetele, crengutele de menta si rosiile, am lasat sa  pana s-au inmuiat.

La final, jumatate din usturoi am aruncat, am scos crengutele de menta si am pasat ce a ramas.Am condimentat.

Am lasat de-o parte si am trecut la intins foaia


Cu ajutorul unei lingurite am pus gramajoare de crema pe marginea foii, lasand cativa milimetrii distanta  si la margine si intre crema.Am suprapus foaia apoi am taiat patratele, iar cu ajutotul unei furculite am lipit marginile.

Recomandarea mea e sa-i lasati sa se usuce putin inainte sa-i puneti la fiert.

Am pus la fiert apa si am adaugat sarea in momentul cand incepe sa fiarba.Raviolii se fierb pret de 4 minute, fata de pastele uscate cele proaspat facute dunt gata mai repede.

Cat am fiert pastele am facut un semi sos, care se voia o spuma defapt, dar cum totul a fost facut la repezeala(asa cum e viata mea in ultimul timp, mereu pe fuga), a iesit mai lichid.

Ca sa iasa totusi spuma, e bine sa fie la temperatura camerei nu fierbinte.

Am pus la infuzat in lapte de migdale(50 ml) foi de menta si busuioc .Laptele de migdale e foarte simplu de facut, dar despre el am sa va povestesc intr-o alta postare.

Dupa ce au stat in lapte frunzele le-am dat in clocot, apoi am blenduit.Cum spuneam in momentul in care lichidul e la temperatura camerei iese o spuma tare frumoasa.

Dupa ce au fiert pastele, le-am scurs, apoi le-am pus intr-o tigaie incinsa unde am rumenit cateva migdale.

La final am servit cu sosuletul cu menta si busuioc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu